2.18.2014

Czy jesteś tą samą osobą co rok temu?

Czy jesteś tą samą osobą co rok temu? Czy chciałbyś nią jeszcze być?

Zdecydowanie nie. Nie chciałbym być osobą którą byłem rok temu i mogę spokojnie powiedzieć że w większości dziedzin nią nie jestem. Nie chciałbym być osobą, którą byłem 12 miesięcy temu bo to oznaczałoby że przez ostatnie czas stałem w miejscu i nic nie zrobiłem.

Zmiany są dobre – doskonale to rozumiem, czasem wpadam w ciąg zmian i nie robię nić poza zmianami.

Zmiany są ciężkie, wyczerpujące fizycznie i emocjonalnie. Mogą być obciążające, niszczące i bolesne, ale są warte każdego wysiłku. Zmiana przynosi ulgę, radość i szczęście.

2013 rok był jak dotąd najlepszym w moim życiu, oto kilka zmian, które wprowadziłem:

Założyłem aparat na zęby.

Najlepsza decyzja jaką kiedykolwiek podjąłem, jedyne czego żałuję to to że go wcześniej nie założyłem. Mój strach przed dentystą był głupotą i cieszę się że go się pozbyłem. Naprawdę będę polecał każdemu kto się nad tym zastanawia, już po 2 miesiącach były niesamowite efekty.

Pozbyłem się (prawie) trądziku.

Po 10 latach walki z czymś co już trądziku nie przypomniało (ropne kule wielkości cytryn), udało mi się wygrać. Półroczna kuracja, która wykończyła mnie finansowo dała radę, co prawdą teraz muszę przejść na półroczną dietę która pomorze oczyścić organizm po nagromadzonych toksynach ale i tak było warto. Teraz pozostaje tylko pozbyć się przebarwień.

Pokonałem (na razie) łysienie. Przez ostatni rok byłem bardziej leniwy niż zawsze, ale pracuję nad tym, postanowiłem że od początku roku wstaję przed 10 i na razie mi się to udaje, no i koniec z spaniem w dzień.  To tylko te według mnie najfajniejsze i najbardziej widoczne zmiany jakie zaszły w ostatnim roku, natomiast, moją porażką w 2013 roku była siłownia, wykupiłem karnet i do dzisiaj nie byłem ani razu, w końcu trzeba się za siebie zabrać.

A czy Ty chciałbyś być osobą z przed roku?



Follow on Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz